Dance Theater

Healing Art


To Healing Art είναι ένας χώρος φτιαγμένος από καρδιάς.
Ένας χώρος φτιαγμένος για σένα και τις ανάγκες σου.
Ένας χώρος που συνδιάζει άσκηση, παιχνίδι, τέχνη και πευματικότητα.
Ένας χώρος για όλες τις ηλικίες και όλα τα ενδιαφέροντα.
Έμπειροι δάσκαλοι - θεραπευτές καθώς και καταξιωμένοι καλλιτέχνες παραδίδουν μαθήματα είτε με σταθερό εβδομαδιαίο πρόγραμμα, είτε με την μορφή ολιγοήμερων σεμιναρίων.
Healing Art - ένας χώρος για το πνεύμα.

Healing Art
Ηρακλείτου 110 - Πάτημα  Χαλανδρίου
Τηλ. Επικοινωνίας 6987092359
mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
www.h-art.gr


Πρόγραμμα Μαθημάτων
View the embedded image gallery online at:
http://www.dancetheater.gr/healing-art#sigProGalleriad9f4985752

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΧΟΡΕΥΤΩΝ

Θεραπευτικές Μέθοδοι που θα χρησιμοποιηθούν
Α. ΝΕΥΡΟΜΗΧΑΝΙΚΗ
Β. ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗΣ ΠΕΡΙΤΟΝΙΑΣ
Γ. ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΗ ΚΙΝΗΣΗ


ΟΦΕΛΗ ΜΕΘΟΔΩΝ ΣΤΟΥΣ ΧΟΡΕΥΤΕΣ


1) ΣΚΕΛΕΤΙΚΗ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ
Τα οφέλη της Σκελετικής Ευθυγράμμισης είναι τα εξής:
α- οι αρθρώσεις λειτουργούν σωστά χωρίς να μπλοκάρουν, μπορούν να έχουν δηλαδή όλο το εύρος κίνησης.
β- ο κάθε μυς αποκτά το σωστό μήκος (ΔΕΝ βρίσκεται δηλαδή σε σύσπαση ή διάταση) με αποτέλεσμα να αποφεύγεται η νευρολογική απενεργοποίησή τους, η οποία οδηγεί σε αδυναμία του μυός να αποκτήσει τη μέγιστη δύναμη, λειτουργία και απόδοση στη κίνηση.

2) ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΜΥΩΝ
Χρησιμοποιώντας ειδικά μυϊκά τεστ και έχοντας μια διαφορετική άσκηση για τον κάθε μυ δίνεται η δυνατότητα στον χορευτή-τρια να νοιώσει μεμονωμένα τον κάθε έναν από αυτούς. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ο χορευτής:
α- να αποκτά ένα ισορροπημένα δυνατό σώμα και ο κάθε μυς να είναι ενεργοποιημέμος, να ενδυναμώνεται και να κάνει την δουλειά για την οποία είναι προορισμένος. Έτσι το σώμα συνολικά αποκτά την μέγιστη δύναμη και απόδοση στο μάθημα, την παρασταση και σε ό,τι του ζητηθεί.
β- να γνωρίζει συνειδητά ποιός μυς δουλεύει σε κάθε κίνηση εξοικονομώντας ενέργεια και δύναμη. Έτσι, αποφεύγεται η άσκοπη χρήση μυών που δε θα έπρεπε να συμμετέχουν.
γ- να αποφεύγει τους τραυματισμούς. Έχοντας αποκτήσει ένα ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΑ δυνατό σώμα το οποίο συνειδητά χρησιμοποιεί, ο χορευτής-τρια καθίσταται ικανός να κατανοεί τις δυνατότητες και τα όρια του σώματός του.

3) ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΕΧΝΙΚΗΣ
Έχοντας την δυνατότητα να αποκωδικοποιήσω την Τεχνική του Κλασσικού Μπαλλέτου μέσα στο πλαίσιο της Ανατομίας και της Νευρολογίας εκπαιδεύω τον/την χορευτή/τρια να κατανοεί και να αποδίδει ό,τι του ζητείται. Σε συνεργασία με τους καθηγητές χορού της σχολής θα εντοπίζονται οι αδυναμίες των μαθητών και εγώ με την σειρά μου θα εστιάζω στην αντιμετώπισή τους.

4) ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΠΕΡΙΤΟΝΙΑΣ
Ενδυναμώνοντας την περιτονία του σώματος με ειδικές ασκήσεις ο χορευτής/τρια αποκτά επιπλέον ευλυγισία, ελαστικότητα και δύναμη αποφεύγοντας τους τραυματισμούς.

5) ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
Χρησιμοποιώντας την Αισθητηριακή Κίνηση ο χορευτής/τρια θα συντονίζει το σώμα με τον νου εξασφαλίζοντας την συγκέντρωση που απαιτείται για την μέγιστη απόδοση.
Στο Healing Art παραδίδονται μαθήματα και σεμινάρια με στόχο την ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ της ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΜΠΑΛΕΤΟΥ


ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

ΝΕΥΡΟΜΗΧΑΝΙΚΗ (με την Βίκυ Καψίδου)
Η μέθοδος θεραπείας ΝΕΥΡΟΜΗΧΑΝΙΚΗ στοχεύει στη Δομική και Νευρολογική εξισορρόπηση όπως και στη σωστή ενδυνάμωση του σώματος.
Συγκεκριμένα:

α- επαναφέρει το σώμα δομικά (σκελετική εξισορρόπηση) με την εφαρμογή χειροπρακτικών μη επεμβατικών τεχνικών η οποία συντηρείται με ασκησιολόγιο ισομετρικών ασκήσεων. Έτσι, το σώμα απαλλάσσεται άμεσα από μικρής ή μεγάλης έντασης πόνους.
β- επαναφέρει νευρολογικά (εξισορρόπηση κι ενεργοποίηση των μηχανισμών του κεντρικού νευρικού συστήματος) χρησιμοποιώντας τεχνικές όπως IRT, STRAIN COUNTERSTRAIN, TAPPING POINTS, CLEARING TECHNIQUES κλπ, οι οποίες διευκολύνουν το σώμα να επανενεργοποιήσει με αποτέλεσμα την ανάκτηση της δύναμης και της σωστής λειτουργίας του.
γ- απομακρύνει με ειδικές τεχνικές τους μυϊκούς πόνους και τις εντάσεις της περιτονίας που προκύπτουν από την κούραση.
δ- εστιάζει στην αποκατάσταση και εκγύμναση του σώματος χρησιμοποιώντας ειδικό ασκησιολόγιο ισομετρικών ασκήσεων.
Η μέθοδος λοιπόν αυτή σε συνδιασμό με τις ειδικές ασκήσεις ενδυνάμωσης συμβάλλει στην αποκατάσταση και διατήρηση της σωστής λειτουργίας του οργανισμού, με έναν και μοναδικό σκοπό: την προαγωγή της υγείας.

ΣΩΜΑΤΟ-ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ (με την Όλγα Ρούμελη)
Η Σωματο-Ψυχοπαιδαγωγική είναι μια μέθοδος που εκπαιδεύει τον άνθρωπο στο να έχει μια πιο ολοκληρωμένη και συνειδητή επαφή με τον εαυτό του.
Βιώνοντας το σώμα μας όχι μόνο μηχανικά, αλλά σ' ένα βαθύτερο επίπεδο, μαθαίνουμε πώς να διαχειριζόμαστε αποτελεσματικότερα το άγχος και την καθημερινότητά μας, την σχέση με τον εαυτό μας και τους άλλους, δημιουργώντας έτσι τις συνθήκες για μια καλύτερη ποιότητα ζωής.. Ταυτόχρονα απαλύνουμε κι απελευθερώνουμε σωματικούς πόνους κι εντάσεις.
Πώς δουλεύουμε: Δια χειρός θεραπεία, Αισθητήρια Γυμναστική (ατομικές συνεδρίες-ομαδικά μαθήματα).

ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΗ ΚΙΝΗΣΗ (Σωματο-Ψυχοπαιδαγωγική)
Η Αισθητηριακή Κίνηση αποτελεί κομμάτι της μεθόδου Σωματο-Ψυχοπαιδαγωγική. Συγκεκριμένα προτείνει απλές, αλλά ασυνήθιστες κινήσεις που εκτελούνται μέσα από μια βραδύτητα που επιτρέπει στο σώμα να εργάζεται συνολικά. Αποτελεί λοιπόν μια μορφή διαλογισμού μέσω κίνησης που στοχεύει στον συντονισμό του σώματος με τον νου.

ΜΕΘΟΔΟΣ ΧΟΡΟΥ VK (με την Βίκυ Καψίδου)
Mέσα από συγκεκριμένο βηματολόγιο και στοιχεία σύγχρονου χορού και με σύμμαχο την μουσική και την έκφραση στοχεύουμε στην Νευρολογική Ενεργοποίηση του Μυϊκού Συστήματος και της Περιτονίας. Στοχεύουμε δηλαδή στη σωστή λειτουργία του σώματος εξασφαλίζοντας ένα δυνατό, υγιές και σωστά γυμνασμένο σώμα.

QI GONG (με την Παυλίνα Βάμβουρα)
Το qigong είναι η Κινέζικη Μέθοδος καλλιέργειας του σώματος και της ενέργειας. Οι κινέζοι θεωρούσαν ότι με την ουσιαστική πρακτική του qigong, το πρώτο πετράδι - το σώμα - δυναμώνει τόσο ώστε να μην εμφανίζεται καμία ασθένεια. Καθώς το σώμα γίνεται πιο δυνατό, δυναμώνει και το δεύτερο πετράδι – το qi. Ο σκοπός σε αυτές τις τέχνες είναι να επιστρέψουμε στην αρχική μας φύση, να φύγουμε από τη δυαδικότητα και να βιώσουμε την ενότητα της ύπαρξής μας, μετατρέποντας το qi σε πνεύμα - που είναι το τρίτο πετράδι. Η καλλιέργεια είναι τρόπος ζωής με άσκηση qigong, περισυλλογή (διαλογισμός), διατροφή κ.α.. Το σώμα μπορεί να αποτοξινωθεί τόσο ώστε να αντιλαμβάνεται τι επηρεάζει θετικά και τι αρνητικά τις λειτουργίες του – και κατ' επέκταση και την ενέργειά του. Όσο πιο κοντά στην πραγματική μας φύση ερχόμαστε τόσο περισσότερο καταλαβαίνουμε τις ανάγκες μας, δυναμώνουμε την ύπαρξή μας και την υγεία μας.

ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ (με την Παυλίνα Βάμβουρα)
«Στην αρχή υπήρχε το κενό. Αυτή η ανυπαρξία ήταν τόσο πυκνή που δεν υπάρχει ούτε χρόνος ούτε χώρος. Από αυτήν την ανυπαρξία δημιουργείται το σύμπαν μας, του χρόνου και του χώρου που δημιουργεί παρελθόν, παρόν και μέλλον, τους γαλαξίες και την γέννηση του Big Bang που έχει δώσει το δικό μας σύμπαν. Δημιουργήθηκε η πολικότητα και έτσι διασπάστηκε το ένα. Με τον διαλογισμό ή αλλιώς περισυλλογή, ο σκοπός μας είναι να φύγουμε από την δυαδική μας φύση και να βιώσουμε την ενότητα – το ένα. Θα δώσουμε θεωρητικές εξηγήσεις αλλά και ασκήσεις για την κατανόηση και, αν είμαστε τυχεροί, το βίωμα της ενότητας του σώματος-ενέργειας-μυαλού.»


REJUVANCE (ΦΥΣΙΚΟ LIFTING)
Ελάτε να γνωρίσετε μια τεχνική απολύτως φυσική. Ένα απαλό αποτελεσματικό "άγγιγμα" που αναζωογονεί και τονώνει το πρόσωπο, ενώ συγχρόνως παρέχει μια ολική χαλάρωση στο σώμα που συνδέεται με την καλή υγεία.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Φυσική τόνωση- Βελτίωση στο χρώμα του δέρματος - Μείωση των ρυτίδων - Ανακτάται η ελαστικότητα στο πρόσωπο - Το δέρμα δείχνει νεότερο, υγιέστερο και ξεκούραστο.

PILATES STOTT
Μια μέθοδος ευεργετικής άσκησης με τα εξής πλεονεκτίματα:
1- Αυξάνει την ευλυγισία, τημ δύναμη και την μυΪκή αντοχή χωρίς να δίνει όγκο στους μύες
2- Βελτιώνει την σωστή στάση του σώματος
3- Ανακουφίζει τους πόνους της μέσης και του αυχένα
4- Βοηθάει στην απομάκρυνση του στρές δίνοντας έμφαση στην σωστή αναπνοή
5- Προσφέρει όπως και κάθε μορφή άσκησης, ευεξία


ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

ΟΜΑΔΕΣ ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗΣ (με την Δέσποινα Φίλη)
Οι ομάδες αυτοεκτίμησης προσχολικής (3.5-6 χρονών) και σχολικής ηλικίας (7-12 χρονών) έχουν στόχο να αποκαλύψουν, να ενισχύσουν και να εκφράσουν τα δυνατά κομμάτια του εαυτού του ίδιου του παιδιού. Η διαδικασία περιλαμβάνει δημιουργικές δομημένες δραστηριότητες και μη, όπως την ζωγραφική, την χαρτοκολλητική, τις κατασκευές, το κουκλοθέατρο, το ελεύθερο παιχνίδι και τις αυτοσχέδιες ιστορίες. Μέσα σε ένα ζεστό και αποδεκτικό πλαίσιο με ένα τρόπο ψυχαγωγικό και παράλληλα δημιουργικό τα παιδιά μαθαίνουν να δίνουν ιδιαίτερη έμφαση και αξία στα συναισθήματα τους. Αρχικά να τα αναγνωρίζουν, να τα εκφράζουν και να τα μοιράζονται. Ακόμα μαθαίνουν να επικοινωνούν, να συνεργάζονται και να επιλέγουν.
Οι αξίες στις οποίες στηρίζεται η συγκεκριμένη δουλειά είναι: η πίστη πώς όλα τα παιδιά αξίζουν - σεβασμός στον διαφορετικό ρυθμό προσωπικότητας και χρόνου του κάθε παιδιού - μοίρασμα - συνεργασία - αλληλοβοήθεια - ελευθερία - οριοθέτηση με σταθερότητα και αγάπη.

Ταυτόχρονα, έχοντας υπόψη πόσο σημαντικός καθοριστικός και καίριος είναι ο ρόλος του γονιού στο μεγάλωμα των παιδιών του αλλά και πόσο σύνθετος πολύπλοκος όπως έχει διαμορφωθεί στη σημερινή κοινωνία, διοργανώνονται εκπαιδευτικά βιωματικά σεμινάρια ενηλίκων με στόχο να δημιουργηθούν γέφυρες πιο ουσιαστικής και ανθρώπινης σύνδεσης με τα παιδιά.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΜΠΑΛΕΤΟΥ (με την Βίκυ Καψίδου)
Απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας τεσσάρων έως 7 ετών.
α- Χρησιμοποιώντας την μέθοδο ΝΕΥΡΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ στοχεύουμε στην ενεργοποίηση και ενδυνάμωση του σώματος με θεραπευτικό τρόπο.

Επίσης στοχεύουμε:
β- Στην προετοιμασία των παιδιών στην τεχνική του μπαλέτου
γ- Στην επαφή από μικρή ηλικία με το τί παραγματικά είναι το Κλασικό Μπαλέτο. Επαφή δηλαδη με κλασσική μουσική
αλλά και με χορευτικά από το Κλασσικό Ρεπερτόριο τα οποία θα μελετάμε με δημιουργικό τρόπο.
δ- Στην χαρούμενη δημιουργική και μαγική εκπαίδευση των παιδιών στο να αγαπήσουν το Μπαλλέτο.

ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΜΟΥΣΙΚΑ (με τον Παναγιώτη Παπαδόπουλο)

Δημιουργώ! Αισθάνομαι! Φαντάζομαι!
Εμπνέομαι! Εκφράζομαι! Χρωματίζω!

Στις δύσκολες μέρες που ζούμε, η υγεία μας κλονίζεται όλο και περισσότερο, ψυχικά και πνευματικά. Κλεινόμαστε στον εαυτό μας, με αποτέλεσμα να μην εκφράζουμε σκέψεις, συναισθήματα, ιδέες και το μόνο που βιώνουμε είναι ένας άνευ προηγουμένου εσωτερικός εγκλωβισμός. Με οδηγό τα διογκωμένα μας προβλήματα χάνουμε κάθε ψυχικό και πνευματικό απόθεμα.

Τι κάνουμε λοιπόν για όλα αυτά;
Πώς θα ελευθερωθούμε;
Μα μέσα από την ΕΚΦΡΑΣΗ!
Αν θες λοιπόν και εσύ να δημιουργήσεις, δεν έχεις παρά να έρθεις στο Healing Art

Σε έναν περίπατο ζωγραφίζοντας μουσικά, με οδηγό τον εικαστικό Π. Σ. Παπαδόπουλο.


 

Βιογραφικά Καθηγητών →

ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΑΨΙΔΟΥ

Η Βασιλική Καψίδου γεννήθηκε στην Στοκχόλμη Σουηδίας το 1974 και μεγάλωσε στην Αθήνα. Προέρχεται από τον χώρο του κλασσικού μπαλλέτου. Σπούδασε στην Ανώτερη Επαγγελματική Σχολή Χορού Μοριάνοβα - Τράστα. Το 1996 πήρε το δίπλωμα Καθηγήτριας Χορού και Χορεύτριας σε κλασσικό και σύγχρονο χορό. Τα επόμενα 4 χρόνια συνέχισε την πρακτική της στην Ακαδημία Χορού της Στοκχόλμης.
Το 2000 εκπαιδεύτηκε ως καθηγήτρια Pilates στην κατηγορία mat και reformer και πήρε το δίπλωμα από την επαγγελματική σχολή STOTT PILATES του Καναδά. Παράλληλα συνεργάστηκε για 7 έτη με την αντιπρόσωπο της STOTT PILATES στην Ελλάδα ως Pilates Instructor και ως υπεύθυνη χώρου. Κατά την πορεία της εξέλιξής της εγγράφηκε και εκπαιδεύτηκε στη Σχολή της ΣΩΜΑΤΟ-ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ. Τα τελευταία 9 χρόνια εκπεδεύτηκε στη Μέθοδο Θεραπείας ΝΕΥΡΟΜΗΧΑΝΙΚΗ από τον Καναδό Εμβιομηχανικό Χειροθεραπευτή Scott Forhan καθώς και στην Τεχνική Ενδυνάμωσης της ΠΕΡΙΤΟΝΙΑΣ. Παράλληλα απέκτησε τον τίτλο του Εξειδικευμένου Προσωπικού Εκπαιδευτή, του Εξειδικευμένου Σύμβουλου Άσκησης και Λειτουργικής Μυοσκελετικής Αξιολόγησης. Κατά την διάρκεια της καριέρας της, της δόθηκαν πολλές ευκαιρίες για να αντιληφθεί νέες προοπτικές και να επινοήσει καινούργιες πρακτικές στο αντικείμενό της, οδηγώντας την στην δημιουργία της Μεθόδου Χορού VK. Η μέθοδος VK αποτελεί έναν ιδανικό τρόπο θεραπείας, εκγύμνασης και έκφρασης. Ως εκπρόσωπος της τέχνης και της θεραπευτικής προσέγγισης του ανθρώπου δημιούργησε το HEALING ART, έναν χώρο στον οποίο στεγάζονται Τέxνη και Θεραπεία με έναν και μοναδικό σκοπό: την προαγωγή της σωματικής και πνευματικής ισορροπίας.

ΠΑΥΛΙΝΑ ΒΑΜΒΟΥΡΑ

Η Παυλίνα Βάμβουρα ξεκίνησε την προσωπική της αναζήτηση στις δυνατότητες του σώματος το 2003. Το 2007 ξεκίνησε την εκπαίδευσή της σε σχολή ψυχοσωματικής θεραπείας με την Λ.Αναγνωστοπούλου, ενώ το 2008 μαθαίνει στην Ταϋλάνδη μεθόδους για την αποτοξίνωση του σώματος στο Universal Tao Garden με τον Mantak Chia και την Jutta Kellenberger. Αφιερώνεται στις πρακτικές καλλιέργειας των 3 πετραδιών που οδηγεί στην αθανασία του σώματος και της ψυχής και ο δρόμος του Ταοϊσμού την οδηγεί στο εκπαιδευτικό health qigong του Π.Κονταξάκη και της Μ.Τσοπουρίδου. Η συστηματική δουλειά της στην επιστημονική μέθοδο καλλιέργειας του σώματος, της φέρνει ασημένιο μετάλλιο στην ατομική απόδοση του Yi Jin Jing στους Πανευρωπαϊκούς αγώνες Health Qigong του Βελγίου και χρυσό μετάλλιο για την ομαδική απόδοση του Liu Zi Jue στους ίδιους αγώνες το 2014. Παραδίδει μαθήματα Health Qigong καθώς και συμβουλευτική υποστήριξη για την ένωση των 3 διαστάσεων.



ΑΝΝΑ ΓΡΙΜΜΑ
Σπούδασε χορό στις επαγγελματικές σχολές χορού της Νίκης Κονταξάκη και Ραλλούς Μάνου. Συνέχισε τις σπουδές τις στην Νέα Υόρκη με υποτροφία από το ίδρυμα Fulbright, όπου παρακολούθησε μαθήματα σύγχρονου χορού και αυτοσχεδιασμού στις σχολές Movement Researche και Dance new Amsterdam.
Εκπαιδεύτηκε στην μέθοδο pilates που διδάσκει μέχρι σήμερα από την Teri Lee Steele. Στην σχολή Jivamucti yoga school στην Νέα Υόρκη ξεκίνησε μαθήματα γιόγκα και εμβάθυνε στην πρακτική της ολοκληρώνοντας το πρόγραμμα εκπαίδευσης δασκάλων στο Υoga Vidya Gurukul στην Ινδία. Εργάστηκε ως βοηθός της χοροθεραπεύτριας Dr.Miriam Roskin Berger και παρακολούθησε μαζί της εξάμηνο σεμινάριο σχετικά με την θεωρία και τις πρακτικές της χοροθεραπείας. Δίδαξε κίνηση και αυτοσχεδιασμό στις γυναικείες φυλακές κορυδαλλού και στο κέντρο απεξάρτησης 18άνω. Σήμερα διδάσκει pilates στο κέντρο εναλλακτικών θεραπειών Αιών και παραδίδει μαθήματα γιόγκα σε ολιγομελή γκρουπς.

ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΦΙΛΗ
Η Δέσποινα Φίλη γεννήθηκε στην Αθήνα το 1979. Αποφοίτησε από το Λεόντειο Λύκειο Πατησιών . Απέκτησε το πτυχίο Ψυχολογίας από το Αμερικάνικο Κολλέγιο Ελλάδας –DEREE COLLEGE . Επόμενος σημαντικός εκπαιδευτικός σταθμός το Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου όπου ολοκλήρωσε επιτυχώς το μεταπτυχιακό πρόγραμμα της Συμβουλευτικής Ψυχολογίας (MS in Counselling Studies) και της χορηγήθηκε πιστοποιητικό Συμβουλευτικών Ικανοτήτων αναγνωρισμένο από το COSCA και το Πανεπιστήμιο του Napier. Την προσοχή της τράβηξε η Θεωρία Δεσμού του John Bowlby με την οποία ασχολήθηκε αναλυτικά στην διπλωματική της.
Επέστρεψε στην Αθήνα με ανάμεικτα συναισθήματα. Ολοκλήρωσε έναν βασικό πενταετή κύκλο προσωπικής θεραπείας στην Διεργασία Ομάδας. Παράλληλα ξεκίνησε και την εκπαίδευση της στη Συστημική-Διαλέκτική Προσέγγιση στο Αθηναικό Κέντρο Μελέτης του Ανθρώπου όπου ειδικεύτηκε στον συντονισμό ομάδων ενηλίκων και παιδιών (2008-2015).
Εκπαιδεύτηκε στην Συμβουλευτική Επαγγελματικού Προσανατολισμού και χορήγηση ΤΕΣΤ στην ISON PSYCHOMETRICA.
Από τον Φεβρουάριου του 2015 συμμετέχει στο Μετεκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Ψυχική Υγεία Παιδιών& Εφήβων Ανάγκες Της Οικογένειας-Προαγωγή» της Παιδοψυχιατρικής Κλινικής του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Σημαντική εμπειρία στην προσωπική και επαγγελματική της εξέλιξη υπήρξε η εθελοντική της εργασία στο Χαμόγελο του Παιδιού όπου στήριζε ψυχολογικά κακοποιημένα παιδιά που φυλάσσονταν προσωρινά στα Νοσοκομεία Παίδων Αγία Σοφία και Αγλαΐα Κυριακού μετά από εισαγγελική παρέμβαση μέσω δημιουργικής απασχόλησης (2003-2005).
Πρώτο της επαγγελματικό βήμα ως σύμβουλος ψυχικής υγείας στην Μ.Κ.Ο Ιατρική Παρέμβαση όπου συντόνιζε ομάδες εμψύχωσης, δημιουργικότητας, ενδυνάμωσης σε παιδιά μεταναστών και προσφύγων μαζί με συμβουλευτική γονέων σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο.(2008-2012)
Το 2010 ξεκινά η συνεργασία της με τα Κέντρα Σωματικής Ευεξίας & Ανίχνευσης Μεταβολικών Διαταραχών όπου εμψυχώνει παιδιά και εφήβους με θέματα διατροφής και ενισχύει τον ρόλο των γονιών σε συμβουλευτική βάση. Παράλληλα αρθογραφεί για θέματα Ψυχικής Υγείας στο επίσημο site του κέντρου www.lipo-lysis.gr.
Το 2013 διευρύνει τις επαγγελματικές της συνεργασίες με το Κέντρο Ψυχολογικής Υποστήριξης και Προσωπικής Ανάπτυξης (ΚΕ.ΨΥ.Π.Α) ως υπεύθυνη προγραμμάτων εμψύχωσης ενδυνάμωσης παιδιών προσχολικής σχολικής ηλικίας και εφήβων εστιάζοντας στο κομμάτι της αυτοεκτίμησης και στη συμβουλευτική γονέων.
Παράλληλα συνεργάζεται με το HEALING-ART όπου συντονίζει ομάδες προσχολικής ηλικίας (3,5-6) και σχολικής ηλικίας (7-12) με στόχο να αναδειχτούν τα δυνατά κομμάτια του εαυτού και να χτιστεί η αυτοεκτίμηση τους . Διοργανώνει εκπαιδευτικά –βιωματικά σεμινάρια ενηλίκων εστιάζοντας στον γονεικό τους ρόλου με στόχο να δημιουργούνται γέφυρες πιο ουσιαστικής και ανθρώπινης σύνδεσης με τα παιδιά.
Είναι μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Συστημικής και Οικογενειακής Θεραπείας. (ΕΛΕΣΥΘ).

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Παναγιώτης Παπαδόπουλος του Σπυρίδωνα γεννήθηκε στην Αθήνα το έτος 1977. Το έτος 1996, εισάγεται στο Προπαρασκευαστικό & Επαγγελματικό Σχολείο Καλών Τεχνών Πανόρμου Τήνου. Εκεί σπουδάζει γλυπτική με δάσκαλο τον Γιάννη Μανιατάκο, ζωγραφική με τον Δημήτρη Μπέζα και αρχιτεκτονικό σχέδιο με την Γιάννα Μανιατάκου καθώς και ιστορία της τέχνης. Το έτος 1999 ολοκληρώνει τις σπουδές του με βαθμό πτυχίου «ΆΡΙΣΤΑ». Το 2000, εισάγεται στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών Αθηνών και παρακολουθεί στο Α´ Εργαστήριο γλυπτικής με καθηγητή τον Θεόδωρο Παπαγιάννη, στην διάρκεια των σπουδών του στην ΑΣΚΤ προτείνεται δύο φορές για υποτροφία στο ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών. Τα Ακαδημαϊκά Έτη 2006-2007, 2007-2008, παρακολουθεί το κατ' επιλογήν υποχρεωτικό Εργαστηριακό μάθημα του ψηφιδωτού με δασκάλα την Δάφνη Αγγελίδου, με βαθμό 30/30. Ολοκληρώνει τις σπουδές του στα Εργαστηριακά και Θεωρητικά μαθήματα και στα ειδικά μαθήματα για τη διδασκαλία της τέχνης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και λαμβάνει το με αύξοντα αριθμό 3765 πτυχίο στην κατεύθυνση της Γλυπτικής τον Ιούνιο του 2008 με το βαθμό «ΆΡΙΣΤΑ» 27/30. Παράλληλα την περίοδο 2000-2007, παρακολουθεί μαθήματα σχεδίου και ζωγραφικής με καθηγητή τον Λάζαρο Κτενίδη (διακεκριμένος καθηγητής ζωγραφικής στην σχολή Καλών Τεχνών του Καζακστάν).

Share this post

Last modified on
More in this category: « Seresta Dance Company
Dancetheater.gr. All rights reserved 2010-2016

Login or Register

LOG IN